Tjenester

Finse Hytteforening har etablert noen tjenester medlemmer kan nyte godt av på Finse. Vi leier blant annet en skistall på stasjonsområdet hvor medlemmer kan leie bås hvor ski og staver kan plasseres slik at man ikke behøver å ta dette med på toget for hvert besøk til Finse. I skistallen er det også plass til noen pulker. Vi har også en ordning for oppbevaring av sykler og vogner for de som ønsker å ha dette stående på Finse og ikke har plass på hytten. Nyeste tilbud er en vaskemaskin som er gratis å benytte for medlemmer. Du kan lese mer om de enkelte tjenestene Finse Hytteforening tilbyr ved å klikke på lenkene i teksten eller egne menyvalg

Foruten tjenester etablert av Finse Hytteforening er det andre som også leverer tjenester av forskjellig art på Finse. Scootertransport, hytteettersyn, vann fra renseanlegget (vannkort), fyringsved, vaktmestertjenester m.m. er mulig å skaffe. Det er flere som også leverer aktiviteter og turer. Et utvalg av disse tjenestene er forsøkt samlet på forsiden til Finse Hytteforening sine hjemmesider. Dette er tjenester som Finse Hytteforening ikke selv står bak, og er således ikke ansvarlig for innholdet og kvaliteten i disse tjenestene.